13 Yorum:

  1. çok saol kanki camping :) :) :) :) :)

    YanıtlaSil
  2. Benim biosum farklı nasıl yapacağım cd'yi seçiyorum ama olmuyor.

    YanıtlaSil
  3. bilader benım bios mauseli: boot filan yok nabcam şimdi

    YanıtlaSil
  4. :-) ADMİN HİÇ GEREK YOK ARKADAŞLAR CD VEYA USB BOOT ETMENİZE GEREK YOK İSO YU WİNDOWS 7 USB DVD TOOLA BOŞALTMAYIN İSONUN İSTİNE GELİKSAĞ TIKLATIN WİNRARLA BURA YA BOŞAL DİYİNCE BOŞALIT BOŞATINCADA SETUP DEYİN GİRİN KURUN ARADA YENİDEN BAŞLATINCA OTOMATİKTEN BOOT EDİYO :-)

    YanıtlaSil
  5. melih abbas şahin kardeşim sen çok akıllısın heralde bizde bilioz öyle yapmayı ama ordan biçimlendirmiyor diski kapiş (o)

    YanıtlaSil
  6. dostum çok sağol ingilizcemiz olmadığı için baya zorlanıyoruzbunun nezaman türkçe menüsü çıkar çok merak ediyorum halen başkalarının yaptıklarınımı kullanmaya devam edeceğiz siz olmasanız biz hiçiz

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, freedos laptop aldım, elime ulaştı , usb ye win8 atmıstım windows 7 tool ile, taktım,bıosta hem usb secenegi var hem benim kingston flash secenegi var, ikisini de ayrı ayrı 1. device yaptım kaydedip cıktım ona ragmen reset atınca yine bios ekranı cıkıyor, neden acaba?

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar bu menü yerine başka bir menü çıkıyor benim bilgisayarda bilen varsa yardım etsin lüfennn...

    YanıtlaSil
  9. verilen bilgiler için tşk ederim

    YanıtlaSil
  10. Sağolun Hepinize Teşekkür Ederim. (h)

    YanıtlaSil
  11. beyler bu boot islemi.neden yapma gereksimi duyuyoruz yani ne faydasi var :-\?

    YanıtlaSil
  12. ya ben windows 8 kurucam ama şöyle bir yazı çıkıo biligsayarın cpu su win8 e uyumlu değil bende biosa girince excute bitt support diye bişey varmış onu enabled yapmak gerekmiş onu nasıl yaparım

    YanıtlaSil
  13. Beyler ben kaydedemıyorun

    YanıtlaSil

Yorum İçin Teşekkür Ederiz.

 
Ekstralar