Kaspersky Bütün Türlerin 2013 Yeni - 1 Yıllık Keyler


Kaspersky Bütün Türlerin 2013 Yeni - 1 Yıllık Keyler indirmek icin tiklayiniz
Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlere Kaspersky Internet Security 2013 Yeni Key Dosyalarını Vericem. Hepsi Genellikle 1 Yıllıktır.


Key Dosyası Nasıl Yüklenir ?





İlk Önce İnternetimizi Kesiyoruz.



Daha Sonra Kullanmış Olduğumuz Keyi X İşaretine Tıklayıp Kaldırıyoruz. Ve Key Gir Diyoruz



Etkinleştirme Kodunu Giriyoruz. Ve İleri Dedikten Sonra Alt Kısımda Araştır Kısmından Dosyamızı Seçip İleri Diyoruz.



Ve En Son Şu Şekilde Olacaktır.



Key Dosyalarını Tek Tek Sizin İçin Buldum Ve Şimdi Sizlere Sunuyorum.



Kaspersky Internet Security Key Dosyalarını İndirmek İçin : Tıkla


Kaspersky Anti-Virüs Key Dosyalarını İndirmek İçin : Tıkla


Kaspersky PURE Key Dosyalarını İndirmek İçin : Tıkla


Kaspersky Anti-Virüs [CHİNESE VERSİON] Key Dosyalarını İndirmek İçin : Tıkla


Kaspersky Internet Security [CHİNESE VERSİON] Key Dosyalarını İndirmek İçin : Tıkla





Kaspersky Bütün Türlerin 2013 Yeni - 1 Yıllık Keyler indirmek icin tiklayiniz


51 Yorum:

  1. abisi olmuyor bu hangisini seçecez 63dane var

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. eren şifreler 20 karekteli olması gefekiyor fakat rarların içinden 18 karakterli çıkıyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın Resimlerdeki Gibi Yapın Son Resimde Verdiim Keyleri Girin Size Dosya Seçmenizi İsteyecek Sizde Seçiceksiniz.

      Sil
  4. eyvvalh kardes 259 günlük oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Eren kardeşim anahtarı kaldırınca anahtar değil etkinleştirme kodu gir diyor. Etkinleştirme kodu nerededir? Ben eski etkinleştirme kodumu giriyorum ileri diyince ekranda araştır diye bir kısım yok ayrıca senin verdiğin resimlerde de gözükmüyor. Güzel bir paylaşımda bulunmuşsun ama insanlar faydalanamıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet Bağlantınızı Kesiceksiniz.

      Sil
  6. keyler 1 den sonuncuya kadar çalışıyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık. teşekkür ederim. ancak bende tüm keyler 1 bilgisayar için 30 gün ticari diyor. 1 yıllık olmadı

    YanıtlaSil
  8. İnterneti kestikten sonra bu kodu girin :AAAAA-AAAAA-AAAAA-AAAA3 Daha sonra açılan sayfada araştır kısmından istediğiniz keyi seçebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah 291 gün..

    YanıtlaSil
  10. Çok sağolasın kardeş denedim sıkıntı yok....

    YanıtlaSil
  11. eyw kardeş (o)

    YanıtlaSil
  12. eyvallah kardeş emegine saglık keyler saglam

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler.. bilmeyenler için güzel olmuş ama eskide kaldı :D artık interneti kesmeden yapıyorlar ben biliyorum isterseniz söyleye bilirim

    YanıtlaSil
  14. Eyvallah eren kardeş Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. öncelikle teşekkür ederim ama bende 30 gün oluyor 1 yıl olmadı yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  17. EREN ''30'' GÜN OLUYOR. YARDIMCI OLUR MMUSUN ;(

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ediyorum emeğinize sağlık. Büyük bir katkı oldu adware yemekten kanser olmuştum :)

    YanıtlaSil
  19. kardeş benim ki 1 . keyi seçtim 1 aylık çıktı

    YanıtlaSil
  20. keyler kara listede yenileri lazım :(

    YanıtlaSil
  21. Kaspersky İnternet Güvenliği lisansları hepsi engellendi yenilerini bekliyoruz kolay gelsin

    YanıtlaSil
  22. eyvallah admin adamsın.adamın dibisin :)

    YanıtlaSil
  23. eyvallah admin adamsın 5. key güncell :D

    YanıtlaSil
  24. sevgili eren kardeşim ben key uzantılı dosyaları açamadım nasıl yardımcı olabilirsin bana.. :((

    YanıtlaSil
  25. bu keyler güncel mi acaba

    YanıtlaSil
  26. key uzantılı dosyaları nasıl açabiliriz yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler kardeş :)

    YanıtlaSil
  28. keylerin hiç biri calısmıyor ya süresi bitmiş ya da kara listede

    YanıtlaSil
  29. Artık çalışmıyo,uraşmayın

    YanıtlaSil
  30. internet bağlantımı kestim etkinleştirme kodu olarak ne gircez

    YanıtlaSil
  31. bu da yemedi :-t

    YanıtlaSil
  32. Teşekkür ederim. çok işe yaradı.

    YanıtlaSil
  33. kardes cok tesekkur 238 gun 3 bilgisayar için ticari

    YanıtlaSil
  34. Eren Can Şeker gibi adamsın sevıyorum senı kardesım

    YanıtlaSil
  35. Kardeşim Eline Emeğine sağlık 1.key 125 gunluk lisans yaptı EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKURLER.

    YanıtlaSil
  36. kardesim 18 karakterli şifreler nasıl yapıcaz son 2 haneye ne yazıcam söylermisin acil

    YanıtlaSil
  37. bi tane arkadasa son resim falan demissin ne resmi bi saattir arıyorum bulamadım lütfen yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  38. emeğe saygı teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. alah icin birisi söylesin son ikisine ne yazıcaz keyde 2 boşluk kalıyor aga bişey yapmışsın faydalanamıyorum ya bi yardımcı ol

    YanıtlaSil
  40. YAA IDARE EDER TESSEKURLE RR 30 GUN @-)

    YanıtlaSil
  41. internet bağlantısı kesik , Araştır kısmı gözüküyor fakat tıklanmıyor

    YanıtlaSil
  42. licences expired hatası veriyor o ne olacak ?

    YanıtlaSil

Yorum İçin Teşekkür Ederiz.

 
Ekstralar